marketingový audit

Z STD
Verzia z 15:24, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyčerpávajúce, systematické, nezávislé a periodické prešetrenie marketingového prostredia, cieľov, stratégií a činností spoločnosti alebo podnikateľskej jednotky, ktorého úmyslom je zistiť problematické oblasti a príležitosti a odporučiť akčný plán na zlepšenie marketingového výkonu spoločnosti
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: marketingový plán, marketingová stratégia
Poznámka: Tento audit predstavuje prvý krok pri vypracovaní marketingového plánu a marketingovej stratégie. Jeho cieľom nie je analýza marketingových výsledkov, ale skúmanie podnikových predpokladov na dosiahnutie týchto výsledkov. Marketingový audit sa člení do šiestich častí: audit marketingového enviromentu, audit marketingových stratégií, audit marketingovej organizácie, audit marketingových systémov, audit marketingovej produktivity, audit marketingových funkcií.