Termín:consumer promotion: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing, predaj
 
|Field=marketing, predaj
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. Pátik, L. Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
+
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. Pátik, L. Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 23:36, 15. marec 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
Zdroj: PODĽA: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer promotion