Termín:cielený marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Pre JL: termín výrobok je v kategórii CHÉMIA, pre MARKETING tieto termíny nemáme.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 21:31, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: typ marketingu, pri ktorom podnik ponúka produkt, výrobok alebo službu, iba pre jeden alebo viac segmentov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Príbuzné termíny: trh, služby, výrobok²