Termín:consumer-to-business: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia
 
|Related terms=business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia
 
|Synonyms=C2B
 
|Synonyms=C2B
|Bibliography=Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-business}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-business}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 09:33, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: on-line výmena, pri ktorej si spotrebitelia sami vyhľadávajú predajcov, zisťujú ich ponuky, sú iniciátormi nákupov, niekedy dokonca sami určujú podmienky transakcie
Zdroj: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: C2B
Príbuzné termíny: business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer-to-business