Termín:ATL: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ATL
 
|Name=ATL
 
|Definition=tematická komunikácia, najmä v podobe masovo orientovaných komunikačných techník, ako je reklama v televízii, tlači alebo vonkajšia reklama
 
|Definition=tematická komunikácia, najmä v podobe masovo orientovaných komunikačných techník, ako je reklama v televízii, tlači alebo vonkajšia reklama
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=BTL, vonkajšia reklama, reklama
 
|Related terms=BTL, vonkajšia reklama, reklama
 
|Synonyms=nadlinky, nadlinková komunikácia
 
|Synonyms=nadlinky, nadlinková komunikácia
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=ATL}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=ATL
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Ide o skratku pochádzajúcu z anglických slov ''above the line'', čo v preklade znamená nadlinková komunikácia. Radíme sem televízne a rozhlasové spoty, noviny, kinoreklamu, ale i web bannery. Cieľom ATL je vybudovať povedomie o značke, zasiahnuť čo najväčšiu skupinu ľudí. ATL stále tvorí majoritnú časť komunikačných rozpočtov.
 
|Comment=Ide o skratku pochádzajúcu z anglických slov ''above the line'', čo v preklade znamená nadlinková komunikácia. Radíme sem televízne a rozhlasové spoty, noviny, kinoreklamu, ale i web bannery. Cieľom ATL je vybudovať povedomie o značke, zasiahnuť čo najväčšiu skupinu ľudí. ATL stále tvorí majoritnú časť komunikačných rozpočtov.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:41, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: tematická komunikácia, najmä v podobe masovo orientovaných komunikačných techník, ako je reklama v televízii, tlači alebo vonkajšia reklama
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: nadlinky, nadlinková komunikácia
Príbuzné termíny: BTL, vonkajšia reklama, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: ATL
Poznámka: Ide o skratku pochádzajúcu z anglických slov above the line, čo v preklade znamená nadlinková komunikácia. Radíme sem televízne a rozhlasové spoty, noviny, kinoreklamu, ale i web bannery. Cieľom ATL je vybudovať povedomie o značke, zasiahnuť čo najväčšiu skupinu ľudí. ATL stále tvorí majoritnú časť komunikačných rozpočtov.