Termín:sektorový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 +
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
 +
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Acceptability=Zastaraný
 
|Acceptability=Zastaraný
 
|Comment=Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom ''aplikovaný marketing''.
 
|Comment=Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom ''aplikovaný marketing''.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:14, 11. marec 2021

Zastaraný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: aplikovaný marketing
Príbuzné termíny: marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu
Poznámka: Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom aplikovaný marketing.