Termín:inovatívny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, spotrebiteľ, služba, produkt, inovácia
+
|Related terms=aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, anticipatívny marketing, spotrebiteľ, služby, produkt, inovácia
 
|Synonyms=laterálny marketing
 
|Synonyms=laterálny marketing
 
|Bibliography=Kotler, Ph., a Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
 
|Bibliography=Kotler, Ph., a Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.

Verzia zo dňa a času 20:03, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: sled pracovných úkonov, ktoré, ak sú aplikované na existujúcich produktoch, vedú k vytváraniu nových výrobkov či nových služieb, ktoré uspokojujú nové potreby, prinášajú nové oblasti využitia, nové situácie, resp. objavujúce nové cieľové skupiny spotrebiteľa
Zdroj: Kotler, Ph., a Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.

Kontext: Ide teda o proces, ktorý ponúka značnú príležitosť vytvoriť celkom nové kategórie výrobkov či sformovať celkom nové trhy.
Synonymum: laterálny marketing
Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, anticipatívny marketing, spotrebiteľ, služby, produkt, inovácia
Poznámka: Podľa publikácie Ph. Kotlera Moderní marketing z roku 2007 je inovatívny marketing jeden z princípov osvieteneckého marketingu, ktorý vyžaduje, aby firma vyhľadávala skutočné zlepšenie produktov a marketingu.