Termín:analýza podnikateľského portfólia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=analýza podnikateľského portfólia
 
|Name=analýza podnikateľského portfólia
 
|Definition=má dva kroky; prvým je vymedzenie podnikateľských aktivít, druhým krokom je vyhodnotenie výnosnosti jednotlivých strategických podnikateľských jednotiek a rozhodnutie o ich podpore alebo utlmení
 
|Definition=má dva kroky; prvým je vymedzenie podnikateľských aktivít, druhým krokom je vyhodnotenie výnosnosti jednotlivých strategických podnikateľských jednotiek a rozhodnutie o ich podpore alebo utlmení
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=analýza portfólia, BCG matica
 
|Related terms=analýza portfólia, BCG matica
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.
 
|Comment=Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:57, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: má dva kroky; prvým je vymedzenie podnikateľských aktivít, druhým krokom je vyhodnotenie výnosnosti jednotlivých strategických podnikateľských jednotiek a rozhodnutie o ich podpore alebo utlmení
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: analýza portfólia, BCG matica
Poznámka: Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.