Termín:advertorial: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=advertorial
 
|Name=advertorial
 
|Definition=informačný článok v platenom priestore, ktorý sa používa vtedy, keď je potrebné kontrolovať presný obsah posolstva
 
|Definition=informačný článok v platenom priestore, ktorý sa používa vtedy, keď je potrebné kontrolovať presný obsah posolstva
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama, značka
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Advertoriály sú tlačené reklamy obsahujúce články, ktoré sa priaznivo vyjadrujú o značke a je značne zložité ich odlíšiť od ostatného obsahu novín alebo časopisov.
+
|Context=Advertoriály sú tlačené reklamy obsahujúce články, ktoré sa priaznivo vyjadrujú o značke a je značne zložité ich odlíšiť od ostatného obsahu novín alebo časopisov.
|Context source=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Context source=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.
 
|Comment=Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.
 +
 +
Pre JL: termín značka je z kategórie CHÉMIA, tomu zodpovedá aj definícia, pre MARKETING nemáme termín značka.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 17:05, 11. marec 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: informačný článok v platenom priestore, ktorý sa používa vtedy, keď je potrebné kontrolovať presný obsah posolstva
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Kontext: Advertoriály sú tlačené reklamy obsahujúce články, ktoré sa priaznivo vyjadrujú o značke a je značne zložité ich odlíšiť od ostatného obsahu novín alebo časopisov.
Zdroj kontextu: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama
Poznámka: Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.

Pre JL: termín značka je z kategórie CHÉMIA, tomu zodpovedá aj definícia, pre MARKETING nemáme termín značka.