Termín:vertikálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing. Ide o klasický, tradičný marketing.
+
|Comment=Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:07, 11. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
Poznámka: Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing.