Termín:portfólio zákazníkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=portfólio zákazníkov
 
|Name=portfólio zákazníkov
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
+
|Definition=vytváranie skupín zákazníckej základne s cieľom určiť ich hodnotový potenciál
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=
+
|Related terms=portfólio, zákazník
 
|Synonyms=zákaznícke portfólio
 
|Synonyms=zákaznícke portfólio
|Bibliography=
+
|Bibliography= PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=
+
|Comment=Ak určíme ziskové vzťahy a poznáme dôvody, prečo prinášajú alebo neprinášajú zisk, pomôže to pochopiť, o aké vzťahy sa treba usilovať. Tento typ informácií o portfóliu zákazníka je dôležitý najmä vo fáze zrodu vzťahu so zákazníkom, môže slúžiť ako úvodná informácia na definíciu ideálnych vzťahov.
 
}}
 
}}
 
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 09:49, 11. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vytváranie skupín zákazníckej základne s cieľom určiť ich hodnotový potenciál
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Synonymum: zákaznícke portfólio
Príbuzné termíny: portfólio, zákazník
Poznámka: Ak určíme ziskové vzťahy a poznáme dôvody, prečo prinášajú alebo neprinášajú zisk, pomôže to pochopiť, o aké vzťahy sa treba usilovať. Tento typ informácií o portfóliu zákazníka je dôležitý najmä vo fáze zrodu vzťahu so zákazníkom, môže slúžiť ako úvodná informácia na definíciu ideálnych vzťahov.