Termín:vertikálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=vertikálny marketing
 
|Name=vertikálny marketing
|Definition=
+
|Definition=predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
 
|Related terms=klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Bibliography=
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Ide o klasický, tradičný marketing. Predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu. Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov
+
|Comment=Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing. Ide o klasický, tradičný marketing.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 10:32, 11. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
Poznámka: Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing. Ide o klasický, tradičný marketing.