Termín:POP materiály: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=POP materiály
 
|Name=POP materiály
 
|Definition=súbor reklamných materiálov a produktov použitých v mieste predaja pre propagáciu určitého výrobku alebo sortimentu, teda všetko to, čo má potenciál sústrediť pozornosť zákazníka na propagovaný produkt priamo na mieste predaja
 
|Definition=súbor reklamných materiálov a produktov použitých v mieste predaja pre propagáciu určitého výrobku alebo sortimentu, teda všetko to, čo má potenciál sústrediť pozornosť zákazníka na propagovaný produkt priamo na mieste predaja
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=bod predaja, sortiment, reklama, marketingová komunikácia, zákazník
 
|Related terms=bod predaja, sortiment, reklama, marketingová komunikácia, zákazník
 
|Synonyms=POP
 
|Synonyms=POP
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
|Translations=
+
|Acceptability=Neologizmus
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Ich primárnym cieľom je napr. prilákať pozornosť k novým produktom, k ich novým vlastnostiam alebo k zníženým cenám a sekundárnym cieľom je pripomenúť zákazníkom známe produkty alebo ich vlastnosti t. j. nechať zákazníka vyskúšať alebo ochutnať vzorku produktu príp. mu ju venovať.
 
|Comment=Ich primárnym cieľom je napr. prilákať pozornosť k novým produktom, k ich novým vlastnostiam alebo k zníženým cenám a sekundárnym cieľom je pripomenúť zákazníkom známe produkty alebo ich vlastnosti t. j. nechať zákazníka vyskúšať alebo ochutnať vzorku produktu príp. mu ju venovať.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 15:06, 10. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: súbor reklamných materiálov a produktov použitých v mieste predaja pre propagáciu určitého výrobku alebo sortimentu, teda všetko to, čo má potenciál sústrediť pozornosť zákazníka na propagovaný produkt priamo na mieste predaja
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: POP
Príbuzné termíny: bod predaja, sortiment, reklama, marketingová komunikácia, zákazník
Poznámka: Ich primárnym cieľom je napr. prilákať pozornosť k novým produktom, k ich novým vlastnostiam alebo k zníženým cenám a sekundárnym cieľom je pripomenúť zákazníkom známe produkty alebo ich vlastnosti t. j. nechať zákazníka vyskúšať alebo ochutnať vzorku produktu príp. mu ju venovať.