Termín:loss-leader pricing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=loss-leader pricing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=loss-leader pricing}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Aktuálna revízia z 10:24, 5. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: zníženie ceny určitého tovaru s cieľom prilákať zákazníka
Zdroj: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: cena, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: loss-leader pricing