Termín:analýza osobných hnacích síl: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 09:51, 3. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
Zdroj: PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, 2008.

Synonymum: PDA, personal drive analysis
Príbuzné termíny: marketingový výskum, značka, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: personal drive analysis