Termín:consumer-to-business: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia
+
|Related terms=business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia, consumer-to-consumer
 
|Synonyms=C2B
 
|Synonyms=C2B
 
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Verzia zo dňa a času 10:06, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: on-line výmena, pri ktorej si spotrebitelia sami vyhľadávajú predajcov, zisťujú ich ponuky, sú iniciátormi nákupov, niekedy dokonca sami určujú podmienky transakcie
Zdroj: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: C2B
Príbuzné termíny: business-to-consumer, marketing v internetovom veku, spotrebiteľ, consumer-to-consumer, distribúcia, consumer-to-consumer
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer-to-business