Termín:bluetooth marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Je to oveľa cielenejšia forma marketingu ako SMS/MMS marketing. Umožňuje posielať obrázky, videá, texty, zvuky a iné. Je to jednoduchý a cenovo dostupný spôsob, ako osloviť široké spektrum zákazníkov.
 
|Comment=Je to oveľa cielenejšia forma marketingu ako SMS/MMS marketing. Umožňuje posielať obrázky, videá, texty, zvuky a iné. Je to jednoduchý a cenovo dostupný spôsob, ako osloviť široké spektrum zákazníkov.
|Suggest box=no
+
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 15:06, 21. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: komunikačný a informačný kanál, ktorý funguje na báze technológie bluetooth
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: SMS/MMS marketing, marketingová komunikácia, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: bluetooth marketing
Poznámka: Je to oveľa cielenejšia forma marketingu ako SMS/MMS marketing. Umožňuje posielať obrázky, videá, texty, zvuky a iné. Je to jednoduchý a cenovo dostupný spôsob, ako osloviť široké spektrum zákazníkov.