Termín:advertorial: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Context source=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Context source=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Comment=Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.
 
|Comment=Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.
 
Pre JL: termín značka je z kategórie CHÉMIA, tomu zodpovedá aj definícia, pre MARKETING nemáme termín značka.
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 12:59, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: informačný článok v platenom priestore, ktorý sa používa vtedy, keď je potrebné kontrolovať presný obsah posolstva
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Kontext: Advertoriály sú tlačené reklamy obsahujúce články, ktoré sa priaznivo vyjadrujú o značke a je značne zložité ich odlíšiť od ostatného obsahu novín alebo časopisov.
Zdroj kontextu: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama
Poznámka: Advertorial musí byť riadne označený ako komerčná prezentácia.