Termín:komunitný panel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
 
|Related terms=spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
|Synonyms=communitný panel
+
|Synonyms=communitný panel, community panel
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 09:40, 23. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: skupina ľudí, ktorí buď sú, alebo môžu byť spotrebiteľmi určitej značky, čo spoločnosti umožní nielen spojiť sa so svojou cieľovou skupinou, ale aj veľa sa od nich naučiť a dozvedieť
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: communitný panel, community panel
Príbuzné termíny: spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
Cudzojazyčný ekvivalent: en: community panel