Termín:selektívna distribúcia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=distribúcia, predajňa
 
|Related terms=distribúcia, predajňa
 
|Synonyms=výberová distribúcia
 
|Synonyms=výberová distribúcia
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. 2007.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Takáto distribúcia zabezpečuje uplatňovanie sa na trhu predmetov občasného a dlhodobého dopytu, premysleného nákupu za pomerne vysokú cenu, s vysokým podielom osobného  predaja. O použití tohto druhu distribúcie rozhoduje fakt, koľko zvláštnej pozornosti výrobok potrebuje pri predaji. Najvhodnejšie na uplatnenie tohto druhu distribúcie sú také predajne, ktoré môžu pre výrobok vytvoriť správne prostredie a navyše nevyhnutný rozsah odbornej predajnej starostlivosti.
 
|Context=Takáto distribúcia zabezpečuje uplatňovanie sa na trhu predmetov občasného a dlhodobého dopytu, premysleného nákupu za pomerne vysokú cenu, s vysokým podielom osobného  predaja. O použití tohto druhu distribúcie rozhoduje fakt, koľko zvláštnej pozornosti výrobok potrebuje pri predaji. Najvhodnejšie na uplatnenie tohto druhu distribúcie sú také predajne, ktoré môžu pre výrobok vytvoriť správne prostredie a navyše nevyhnutný rozsah odbornej predajnej starostlivosti.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. 2007.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:15, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výber výrobcom alebo distribúciou len niektorých predajní
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Kontext: Takáto distribúcia zabezpečuje uplatňovanie sa na trhu predmetov občasného a dlhodobého dopytu, premysleného nákupu za pomerne vysokú cenu, s vysokým podielom osobného predaja. O použití tohto druhu distribúcie rozhoduje fakt, koľko zvláštnej pozornosti výrobok potrebuje pri predaji. Najvhodnejšie na uplatnenie tohto druhu distribúcie sú také predajne, ktoré môžu pre výrobok vytvoriť správne prostredie a navyše nevyhnutný rozsah odbornej predajnej starostlivosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
Synonymum: výberová distribúcia
Príbuzné termíny: distribúcia, predajňa