Termín:homogenita trhového segmentu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=vyjadruje, aké je nákupné správanie spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
 
|Definition=vyjadruje, aké je nákupné správanie spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 +
|Related terms=heterogenita trhového segmentu
 
|Synonyms=trhový segment
 
|Synonyms=trhový segment
 
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Verzia zo dňa a času 23:02, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: vyjadruje, aké je nákupné správanie spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
Zdroj: PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Synonymum: trhový segment
Príbuzné termíny: heterogenita trhového segmentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: homogenity of market segment