Termín:predajňa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
 
|Related terms=maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 21:07, 15. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
Cudzojazyčný ekvivalent: en: shop, en: store, de: der Verkaufstelle, fr: point de vente