Termín:event marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Posledné úpravy používateľa JanaLevická (diskusia) vrátené; bola obnovená posledná úprava Unknown user)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=event marketing
 
|Name=event marketing
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
+
|Definition=metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
 +
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Translations={{Translation
+
|Localized fields=
|Language=en
+
|Related terms=zážitkový marketing, marketingová komunikácia, marketingový nástroj
|Localized form=event marketing
+
|Synonyms=zážitkový marketing
}}
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 +
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=event marketing}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Suggest box=no
+
|Context=
 +
|Context source=
 +
|URL=
 +
|Localized URLs=
 +
|Approved=
 +
|Comment=Termín nemá v slovenskej odbornej terminológii ekvivalent. Event marketing sa väčšinou prekladá ako ''usporiadanie akcií''. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových  potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných  partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto  zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 14:37, 6. apríl 2017

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
Zdroj: PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: zážitkový marketing
Príbuzné termíny: zážitkový marketing, marketingová komunikácia, marketingový nástroj
Cudzojazyčný ekvivalent: en: event marketing
Poznámka: Termín nemá v slovenskej odbornej terminológii ekvivalent. Event marketing sa väčšinou prekladá ako usporiadanie akcií. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.