Termín:CPT²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cost per thousand}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cost per thousand}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Verzia zo dňa a času 10:24, 3. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: ukazovateľ nákladovosti na reklamu, cena za tisíc zobrazení v tlači, v televízii, na internete
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: cost per thousand
Príbuzné termíny: reklama, výkon, cena, banner
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cost per thousand
Poznámka: Predtým sa používal výraz cost per mille (CPM). Podľa Clowa a Baacka predstavuje CPT náklady na oslovenie tisícového publika daného média.