Termín:mediálny plán: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač
+
|Related terms=procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=
 
|Bibliography=

Verzia zo dňa a času 12:27, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: '

Kontext: Účelom mediálneho plánovania je pochopiť, analyzovať a vybrať komunikačné kanály, ktoré doručia reklamné posolstvá správnym ľuďom na správnom mieste a v správnom čase.
Zdroj kontextu: William, F. A.: Contemporary Advertising. 1966.
Príbuzné termíny: procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu