Termín:parazitický marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=parazitický marketing
 
|Name=parazitický marketing
 
|Definition=využitie marketingu konkurencie vo svoj prospech
 
|Definition=využitie marketingu konkurencie vo svoj prospech
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový mix, marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou, sponzorovanie, sponzorstvo, pseudomarketing
|Related terms=pseudomarketing
+
|Synonyms=parazitizmus, príživnícky marketing, cudzopasný marketing, ambush marketing
|Synonyms=parazitizmus, príživnícky marketing, cudzopasný marketing
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Ide o techniky a metódy, ktoré ťažia z faktu, že sa vydávajú za marketing.
 
|Comment=Ide o techniky a metódy, ktoré ťažia z faktu, že sa vydávajú za marketing.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:50, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: využitie marketingu konkurencie vo svoj prospech
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: parazitizmus, príživnícky marketing, cudzopasný marketing, ambush marketing
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou, sponzorovanie, sponzorstvo, pseudomarketing
Poznámka: Ide o techniky a metódy, ktoré ťažia z faktu, že sa vydávajú za marketing.