Termín:podpora predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja
 
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja
|Synonyms=sales promotion
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
|Translations=None
+
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.
 
|Context=Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.

Verzia zo dňa a času 15:33, 29. september 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj marketingovej komunikácie, ktorý má viaceré formy: instore, ukážky a ochutnávky, vernostné programy/programy lojality spotrebiteľa, špeciálne akcie, ako je kupónový predaj, motivačné hry, spotrebiteľské súťaže
Zdroj: Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.

Kontext: Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.
Zdroj kontextu: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja