Termín:cielený marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=cielený marketing
 
|Name=cielený marketing
 
|Definition=typ marketingu, pri ktorom podnik ponúka produkt, výrobok alebo službu, iba pre jeden alebo viac segmentov
 
|Definition=typ marketingu, pri ktorom podnik ponúka produkt, výrobok alebo službu, iba pre jeden alebo viac segmentov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=trh, služby, výrobok²
|Related terms=trh, výrobok, služba
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Pre JL: termín výrobok je v kategórii CHÉMIA, pre MARKETING tieto termíny nemáme.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 21:29, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: typ marketingu, pri ktorom podnik ponúka produkt, výrobok alebo službu, iba pre jeden alebo viac segmentov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Príbuzné termíny: trh, služby, výrobok²
Poznámka: Pre JL: termín výrobok je v kategórii CHÉMIA, pre MARKETING tieto termíny nemáme.