Termín:SMS/MMS marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingová komunikácia, zákazník
+
|Related terms=marketingová komunikácia, zákazník, bluetooth marketing
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Aktuálna revízia z 14:19, 12. marec 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva na komunikáciu so zákazníkom SMS, resp. MMS správy
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, zákazník, bluetooth marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: SMS/MMS marketing
Poznámka: Je výhodný tým, že zabezpečí 100% zásah klienta.