Termín:hodnota značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=značka, hodnota ¹, hodnotový reťazec, produkt
+
|Related terms=značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=
 
|Bibliography=

Verzia zo dňa a času 08:34, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: '

Kontext: Meradlom hodnoty je ochota zákazníkov platiť za produkt danej značky viac peňazí, ako by zaplatili za produkty konkurenčných značiek.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand equity