Termín:sférická marketingová koncepcia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 08:49, 11. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: cieľom tejto marketingovej koncepcie je dať nový zmysel (obsah) marketingovej koncepcii ako jednotnému systému najvyšších a najnižších úrovní a vzájomných vzťahov predchádzajúcich a nasledujúcich úrovní marketingových kanálov
Zdroj: Svensson, G.: Sférická marketingová koncepcia. 2005.

Príbuzné termíny: marketingová koncepcia, marketingové kanály, holistický marketing, inovatívny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: spherical marketing concept