Termín:mikromarketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=mikrosegmentár, cielený marketing, marketing segmentu, marketingová medzera ², lokálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
+
|Related terms=mikrosegmentár, cielený marketing, marketing segmentu, marketingová medzera², lokálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014

Aktuálna revízia z 09:24, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: forma cieleného marketingu, ktorou firmy prispôsobujú svoje marketingové programy potrebám a želaniam úzko definovaných geografických, psychografických či behaviorálnych segmentov.
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014

Príbuzné termíny: mikrosegmentár, cielený marketing, marketing segmentu, marketingová medzera², lokálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Poznámka: Väčšina spoločností sa teraz obracia k mikromarketingu na jednej zo štyroch úrovní: segmentov, mikrosegmentov (trhové výklenky), miestnych oblastí a jednotlivcov.