Termín:taktický marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník
+
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník, cenový mix
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.

Verzia zo dňa a času 11:59, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: stanovenie nástrojov marketingového mixu, ktoré podporia a zabezpečia prezentáciu a ukotvenia produktu vo vedomí zákazníka
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník, cenový mix