Termín:analýza osobných hnacích síl: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
 
|Definition=metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingový výskum, značka, marketingová komunikácia
+
|Related terms=marketingový výskum, marketingová komunikácia
 
|Synonyms=PDA, personal drive analysis
 
|Synonyms=PDA, personal drive analysis
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Comment=Pre JL: naozaj neologizmus? Plus, termín značka je v kategórii CHÉMIA (so zodpovedajúcou definíciou), pre MARKETING nemáme termín značka.
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:14, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: PDA, personal drive analysis
Príbuzné termíny: marketingový výskum, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: personal drive analysis