Termín:heterogenita trhového segmentu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=heterogenita trhového segmentu |Definition=vyjadruje mieru vzájomnej odlišnosti nájdených segmentov |Field=obchod |Related terms=trhový segment |Bibli…“)
 
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=vyjadruje mieru vzájomnej odlišnosti nájdených segmentov
 
|Definition=vyjadruje mieru vzájomnej odlišnosti nájdených segmentov
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Related terms=trhový segment
+
|Related terms=trhový segment, homogenita trhového segmentu
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
+
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 23:00, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: vyjadruje mieru vzájomnej odlišnosti nájdených segmentov
Zdroj: PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, homogenita trhového segmentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: heterogenity of market segment