Termín:CPT²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:CPT ² na Termín:CPT², ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
 
(3 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=CPT
+
|Name=CPT²
 
|Definition=ukazovateľ nákladovosti na reklamu, cena za tisíc zobrazení v tlači, v televízii, na internete
 
|Definition=ukazovateľ nákladovosti na reklamu, cena za tisíc zobrazení v tlači, v televízii, na internete
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, cena, banner
|Related terms=reklama, výkon, cena, banner
 
 
|Synonyms=cost per thousand
 
|Synonyms=cost per thousand
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cost per thousand}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=cost per thousand
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Predtým sa používal výraz ''cost per mille'' (CPM). Podľa Clowa a Baacka predstavuje CPT náklady na oslovenie tisícového publika daného média.
 
|Comment=Predtým sa používal výraz ''cost per mille'' (CPM). Podľa Clowa a Baacka predstavuje CPT náklady na oslovenie tisícového publika daného média.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 17:41, 6. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ukazovateľ nákladovosti na reklamu, cena za tisíc zobrazení v tlači, v televízii, na internete
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: cost per thousand
Príbuzné termíny: reklama, cena, banner
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cost per thousand
Poznámka: Predtým sa používal výraz cost per mille (CPM). Podľa Clowa a Baacka predstavuje CPT náklady na oslovenie tisícového publika daného média.