Termín:brand manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=manažment, značka, reklama
+
|Related terms=ľudia, manažment, reklama, produktový manažér skupiny
 
|Synonyms=manažér značky
 
|Synonyms=manažér značky
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand manager}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand manager}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 18: Riadok 18:
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:55, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: manažér značky
Príbuzné termíny: ľudia, manažment, reklama, produktový manažér skupiny
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand manager