Termín:urbánny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=urbánny marketing
 
|Name=urbánny marketing
 
|Definition=mestský marketing
 
|Definition=mestský marketing
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=village marketing, aplikovaný marketing, city marketing
|Related terms=village marketing
+
|Bibliography=Viestová, K.: Regionálny a mestský marketing. Bratislava: Vysoká škola ekonomie a manažmentu v BA 2010.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K.: Regionálny a mestský marketing. 2010.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:42, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: mestský marketing
Zdroj: Viestová, K.: Regionálny a mestský marketing. Bratislava: Vysoká škola ekonomie a manažmentu v BA 2010.

Príbuzné termíny: village marketing, aplikovaný marketing, city marketing