Termín:pozičná stratégia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=pozičná stratégia
 
|Name=pozičná stratégia
|Definition=
+
|Definition=F. Crawford a R. Mathews navrhli päť možných spôsobov pozičnej stratégie: výrobok, cenu, ľahkú dostupnosť, služby pridávajúce hodnotu a zážitok pre zákazníka.
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=distribúcia, marketingová stratégia
 
|Related terms=distribúcia, marketingová stratégia
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=F. Crawford a R. Mathews navrhli päť možných spôsobov pozičnej stratégie: výrobok, cenu, ľahkú dostupnosť, služby pridávajúce hodnotu a zážitok pre zákazníka.
+
|Context=
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=

Aktuálna revízia z 08:36, 13. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: F. Crawford a R. Mathews navrhli päť možných spôsobov pozičnej stratégie: výrobok, cenu, ľahkú dostupnosť, služby pridávajúce hodnotu a zážitok pre zákazníka.
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: distribúcia, marketingová stratégia
Poznámka: Pojem vstúpil do marketingového slovníka v roku 1982 s knihou A. Riesa a J. Trouta: Positioning: The Battle for Your Mind. Rovnaký výraz sa dovtedy používal v spojení s rozmiestňovaním výrobkov v obchodoch. Nadobudol však nový význam:"Pozičná stratégia nie je to, čo robíte s výrobkom. Pozičná stratégia je to, čo robíte v mysliach potenciálnych zákazníkov."