Termín:POP materiály: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:34, 7. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: súbor reklamných materiálov a produktov použitých v mieste predaja pre propagáciu určitého výrobku alebo sortimentu, teda všetko to, čo má potenciál sústrediť pozornosť zákazníka na propagovaný produkt priamo na mieste predaja
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: POP
Príbuzné termíny: bod predaja, sortiment, reklama, marketingová komunikácia, zákazník
Poznámka: Ich primárnym cieľom je napr. prilákať pozornosť k novým produktom, k ich novým vlastnostiam alebo k zníženým cenám a sekundárnym cieľom je pripomenúť zákazníkom známe produkty alebo ich vlastnosti t. j. nechať zákazníka vyskúšať alebo ochutnať vzorku produktu príp. mu ju venovať.