Termín:marketingová sieť: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingová sieť
 
|Name=marketingová sieť
 
|Definition=výsledok pôsobenia činnosti vzťahového marketingu, skladá sa zo spoločností a ich podporných účastníkov (zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, distributérov, maloobchodníkov, reklamných agentúr, univerzitných vedcov a ďalších), s ktorými boli vybudované vzájomne prospešné obchodné vzťahy
 
|Definition=výsledok pôsobenia činnosti vzťahového marketingu, skladá sa zo spoločností a ich podporných účastníkov (zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, distributérov, maloobchodníkov, reklamných agentúr, univerzitných vedcov a ďalších), s ktorými boli vybudované vzájomne prospešné obchodné vzťahy
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=vzťahový marketing, zákazník
 
|Related terms=vzťahový marketing, zákazník
 
|Synonyms=sieť spolupráce
 
|Synonyms=sieť spolupráce
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:03, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výsledok pôsobenia činnosti vzťahového marketingu, skladá sa zo spoločností a ich podporných účastníkov (zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, distributérov, maloobchodníkov, reklamných agentúr, univerzitných vedcov a ďalších), s ktorými boli vybudované vzájomne prospešné obchodné vzťahy
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Synonymum: sieť spolupráce
Príbuzné termíny: vzťahový marketing, zákazník