Termín:consumer-to-consumer: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=distribúcia, spotrebiteľ, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
+
|Related terms=distribúcia, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
 
|Synonyms=C2C
 
|Synonyms=C2C
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-consumer}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-consumer}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 12:58, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: on-line výmena tovaru a informácií medzi individuálnymi konečnými spotrebiteľmi
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: C2C
Príbuzné termíny: distribúcia, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer-to-consumer