Termín:digitálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=priamy marketing, marketingový nástroj, marketingová komunikácia, nový marketing
 
|Related terms=priamy marketing, marketingový nástroj, marketingová komunikácia, nový marketing
|Synonyms=
+
|Synonyms=neomarketing
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
|Translations=
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Ide o sociálne médiá, tablety, webdesign, emailmark, geolokačné služby atď. Podľa D. Jakubíkovej je digitálny marketing súčasťou priameho marketingu a predstavuje spoločné úsilie firiem, ktoré sú zamerané na rovnakých cieľových zákazníkov a ktoré si navzájom nekonkurujú. Cieľom tejto techniky je osloviť zákazníkov a súčasne znížiť individuálne náklady na priamy marketing.
 
|Comment=Ide o sociálne médiá, tablety, webdesign, emailmark, geolokačné služby atď. Podľa D. Jakubíkovej je digitálny marketing súčasťou priameho marketingu a predstavuje spoločné úsilie firiem, ktoré sú zamerané na rovnakých cieľových zákazníkov a ktoré si navzájom nekonkurujú. Cieľom tejto techniky je osloviť zákazníkov a súčasne znížiť individuálne náklady na priamy marketing.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 14:17, 5. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor používaných digitálnych techník pre oblasť nástrojov marketingovej komunikácie
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: neomarketing
Príbuzné termíny: priamy marketing, marketingový nástroj, marketingová komunikácia, nový marketing
Poznámka: Ide o sociálne médiá, tablety, webdesign, emailmark, geolokačné služby atď. Podľa D. Jakubíkovej je digitálny marketing súčasťou priameho marketingu a predstavuje spoločné úsilie firiem, ktoré sú zamerané na rovnakých cieľových zákazníkov a ktoré si navzájom nekonkurujú. Cieľom tejto techniky je osloviť zákazníkov a súčasne znížiť individuálne náklady na priamy marketing.