Termín:brand manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=brand manažér
 
|Name=brand manažér
|Definition=manažér zodpovedný za značku, vytvára stratégiu pre danú položku a sleduje jej výkon na trhu, obvykle zodpovedá za rozhodovanie o reklame a komunikuje s agentúrami pre marketingové služby
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=manažment, značka, reklama
+
|Related terms=ľudia, manažment, reklama, produktový manažér skupiny
|Synonyms=produktový manažér, manažér značky
+
|Synonyms=manažér značky
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand manager}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand manager}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=Jeho úloha zahŕňa zlepšovanie existujúcich produktov a umiestňovanie nových produktov na trh. Má veľký vplyv na určovanie nákladov na produkt a definovanie distribučných kanálov. Takisto zodpovedá za plánovanie, koordináciu a monitorovanie reklamy pre značku. Informácie získava z rôznych zdrojov: z distribučných kanálov, tlače, internej dokumentácie a podnikových dát, z internetu (webové stránky konkurentov, hlavných zákazníkov, z cenníkov atď.), z výskumu trhu. Kľúčovými indikátormi jeho výkonnosti sú ukazovatele ako trhový podiel, tržby, zisková marža, kalkulácia nákladov, náklady na reklamu a podporu predaja.
+
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:55, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: manažér značky
Príbuzné termíny: ľudia, manažment, reklama, produktový manažér skupiny
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand manager