Termín:podpora predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=podpora predaja
 
|Name=podpora predaja
 
|Definition=nástroj marketingovej komunikácie, ktorý má viaceré formy: instore, ukážky a ochutnávky, vernostné programy/programy lojality spotrebiteľa, špeciálne akcie, ako je kupónový predaj, motivačné hry, spotrebiteľské súťaže
 
|Definition=nástroj marketingovej komunikácie, ktorý má viaceré formy: instore, ukážky a ochutnávky, vernostné programy/programy lojality spotrebiteľa, špeciálne akcie, ako je kupónový predaj, motivačné hry, spotrebiteľské súťaže
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja
 
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja
|Synonyms=sales promotion
+
|Bibliography=Bárta, V. Pátik, L. Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
 
|Translations=None
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.
 
|Context=Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.
|Context source=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Context source=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 22:35, 22. máj 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj marketingovej komunikácie, ktorý má viaceré formy: instore, ukážky a ochutnávky, vernostné programy/programy lojality spotrebiteľa, špeciálne akcie, ako je kupónový predaj, motivačné hry, spotrebiteľské súťaže
Zdroj: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.

Kontext: Predstavuje krátkodobé stimuly zamerané na zvýšenie predaja. Nástroje podpory predaja sú: podpora na mieste (v bode) predaja (POS-point of sale), kupóny, súťaže, zľavy, zvýhodnené ponuky, tovar zadarmo, ochutnávky, výstavy, výstavky, veľtrhy a pod.
Zdroj kontextu: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketingový nástroj, indoor, kupóning, bod predaja