Termín:cenový mix: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=cenový mix
 
|Name=cenový mix
|Definition=súbor taktických marketingových nástrojov v oblasti tvorby ceny (cenová politika - cenníky, zľavy, náhrady, platobné lehoty, úverové podmienky), ktoré firma používa na úpravu ponuky podľa cieľových trhov
+
|Definition=súbor taktických marketingových nástrojov v oblasti tvorby ceny (cenová politika cenníky, zľavy, náhrady, platobné lehoty, úverové podmienky), ktoré firma používa na úpravu ponuky podľa cieľových trhov
|Localized definitions=
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
 
|Related terms=cena, marketingový nástroj, cenotvorba, trh, taktický marketing
 
|Related terms=cena, marketingový nástroj, cenotvorba, trh, taktický marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:56, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: súbor taktických marketingových nástrojov v oblasti tvorby ceny (cenová politika – cenníky, zľavy, náhrady, platobné lehoty, úverové podmienky), ktoré firma používa na úpravu ponuky podľa cieľových trhov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: cena, marketingový nástroj, cenotvorba, trh, taktický marketing