Termín:inovatívny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=inovatívny marketing
 
|Name=inovatívny marketing
 
|Definition=sled pracovných úkonov, ktoré, ak sú aplikované na existujúcich produktoch, vedú k vytváraniu nových výrobkov či nových služieb, ktoré uspokojujú nové potreby, prinášajú nové oblasti využitia, nové situácie, resp. objavujúce nové cieľové skupiny spotrebiteľa
 
|Definition=sled pracovných úkonov, ktoré, ak sú aplikované na existujúcich produktoch, vedú k vytváraniu nových výrobkov či nových služieb, ktoré uspokojujú nové potreby, prinášajú nové oblasti využitia, nové situácie, resp. objavujúce nové cieľové skupiny spotrebiteľa
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, anticipatívny marketing, služby, produkt, inovácia
|Related terms=aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, spotrebiteľ, služba, produkt, inovácia
 
 
|Synonyms=laterálny marketing
 
|Synonyms=laterálny marketing
|Bibliography=Kotler, Ph., a Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Bibliography=Kotler, Ph. Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Ide teda o proces, ktorý ponúka značnú príležitosť vytvoriť celkom nové kategórie výrobkov či sformovať celkom nové trhy.
 
|Context=Ide teda o proces, ktorý ponúka značnú príležitosť vytvoriť celkom nové kategórie výrobkov či sformovať celkom nové trhy.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Podľa publikácie Ph. Kotlera Moderní marketing z roku 2007 je inovatívny marketing jeden z princípov osvieteneckého marketingu, ktorý vyžaduje, aby firma vyhľadávala skutočné zlepšenie produktov a marketingu.
 
|Comment=Podľa publikácie Ph. Kotlera Moderní marketing z roku 2007 je inovatívny marketing jeden z princípov osvieteneckého marketingu, ktorý vyžaduje, aby firma vyhľadávala skutočné zlepšenie produktov a marketingu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:04, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: sled pracovných úkonov, ktoré, ak sú aplikované na existujúcich produktoch, vedú k vytváraniu nových výrobkov či nových služieb, ktoré uspokojujú nové potreby, prinášajú nové oblasti využitia, nové situácie, resp. objavujúce nové cieľové skupiny spotrebiteľa
Zdroj: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.

Kontext: Ide teda o proces, ktorý ponúka značnú príležitosť vytvoriť celkom nové kategórie výrobkov či sformovať celkom nové trhy.
Synonymum: laterálny marketing
Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, osvietenecký marketing, anticipatívny marketing, služby, produkt, inovácia
Poznámka: Podľa publikácie Ph. Kotlera Moderní marketing z roku 2007 je inovatívny marketing jeden z princípov osvieteneckého marketingu, ktorý vyžaduje, aby firma vyhľadávala skutočné zlepšenie produktov a marketingu.