Termín:hodnota značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 3 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=hodnota značky
 
|Name=hodnota značky
|Definition=
+
|Definition=pridaná hodnota, ktorú predstavuje značka výrobku k hodnote produktu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
|Related terms=značka, hodnota ¹, hodnotový reťazec, produkt
+
|Bibliography=PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=
+
|Language=de
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand equity}}
+
|Localized form=Brandwert (der)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand equity
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Meradlom hodnoty je ochota zákazníkov platiť za produkt danej značky viac peňazí, ako by zaplatili za produkty konkurenčných značiek.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 09:14, 3. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pridaná hodnota, ktorú predstavuje značka výrobku k hodnote produktu
Zdroj: PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: de: Brandwert (der), en: brand equity