Termín:etický kódex: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=etický kódex
 
|Name=etický kódex
 
|Definition=písomný dokument vyjadrujúci základné pravidlá správania platné pre celú firmu
 
|Definition=písomný dokument vyjadrujúci základné pravidlá správania platné pre celú firmu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=etický kódex AMA
 
|Related terms=etický kódex AMA
|Synonyms=
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Význam etického kódexu spočíva v tom, že objasňuje, aké správanie organizácia očakáva od zamestnanca v rôznych situáciách. Zároveň zámerom organizácie je vštepiť zamestnancom etické dimenzie firemnej politiky a činnosti. Etický kódex pomáha podnietiť a upevniť u novoprijatých zamestnancov na všetkých úrovniach vedomie zodpovednosti, vyvolať v nich potrebu rozmýšľať o svojich skutkoch v etických pojmoch, ako aj rozvíjať hodnoty príslušné ich postaveniu.
 
|Comment=Význam etického kódexu spočíva v tom, že objasňuje, aké správanie organizácia očakáva od zamestnanca v rôznych situáciách. Zároveň zámerom organizácie je vštepiť zamestnancom etické dimenzie firemnej politiky a činnosti. Etický kódex pomáha podnietiť a upevniť u novoprijatých zamestnancov na všetkých úrovniach vedomie zodpovednosti, vyvolať v nich potrebu rozmýšľať o svojich skutkoch v etických pojmoch, ako aj rozvíjať hodnoty príslušné ich postaveniu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:51, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: písomný dokument vyjadrujúci základné pravidlá správania platné pre celú firmu
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Príbuzné termíny: etický kódex AMA
Poznámka: Význam etického kódexu spočíva v tom, že objasňuje, aké správanie organizácia očakáva od zamestnanca v rôznych situáciách. Zároveň zámerom organizácie je vštepiť zamestnancom etické dimenzie firemnej politiky a činnosti. Etický kódex pomáha podnietiť a upevniť u novoprijatých zamestnancov na všetkých úrovniach vedomie zodpovednosti, vyvolať v nich potrebu rozmýšľať o svojich skutkoch v etických pojmoch, ako aj rozvíjať hodnoty príslušné ich postaveniu.