Termín:marketingový nástroj: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketingový nástroj
 
|Name=marketingový nástroj
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné.
+
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=ľudia, procesy, programy, 5M mediálneho mixu, customer experience management, cenový mix
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Synonyms=four P's
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:01, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: ľudia, procesy, programy, 5M mediálneho mixu, customer experience management, cenový mix